مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-04سياسي

قتل عام مردم غزه ثابت کرد نهادهای حقوق بشری ابزار دست استکبار هستند


با فجایعی که در غزه به وجود آمد همه انتظار داشتند که سازمان ملل و حقوق بشر واکنش مثبتی داشته باشند اما برای همگان ثابت شد این نهادها ابزار دست استکبار بوده و خاصیتی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزری فارس از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان با بیان اینکه امروز هر شعاری علیه آمریکا و اسراییل سر داده شود طبق فرموده قرآن کریم عمل صالح به حساب می آید اظهار کرد: امروز همه اشرار عالم اعم از آمریکا و اسراییل و بسیاری از کشورهای اروپایی دست به دست هم داده اند تا مسلمانان را تحت فشار قرار دهند.

وی با بیان اینکه در جریان فلسطین همه دنیا به سازمان ملل و نهادهای حقوق  بشر چشم دوخته بودند اما همه دیدن این نهادها به آمریکا وابسته اند و تحت تاثیر قدرت های استکباری قرار دارند گفت: امروز ثابت شد سازمان ملل، شورای امنیت و نهادهای حقوق بشری نهادهایی بی خاصیت هستند.

امام جمعه نهاوند با تاکید بر اینکه حضرت امام(ره) 40 سال پیش فرمودند که این نهادها بی خاصیت هستند و دنیا امروز به این مساله رسیده است افزود: امروز وجدان بشریت علیه استکبار بسیج  شده و یکی از زمینه های ظهور امام زمان(عج) این است که بشریت تشنه عدالت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل عام مردم غزه ثابت کرد نهادهای حقوق بشری ابزار دست استکبار هستند

قتل عام مردم غزه ثابت کرد نهادهای حقوق بشری ابزار دست استکبار هستند