مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 19:152023-11-21اقتصادي

دانش بنیان شدن کشاورزی آذربایجان غربی مورد توجه قرار گیرد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی بر اهمیت دانش بنیان شدن کشاورزی استان و استفاده از دانش روز دنیا در این حوزه تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی بر اهمیت دانش بنیان شدن کشاورزی استان و استفاده از دانش روز دنیا در این حوزه تاکید کرد.

جواد کرمی سه شنبه، 30 آبان در آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی، باغبانی و تجهیزات گلخانه ای آبیاری و تجهیزات وابسته دانش بنیان و نوآور که در محل نمایشگاه های بین المللی ارومیه در پارک جنگلی برپا شد، افزود: آذربایجان غربی، استانی کشاورزی و نسبتاً حاصلخیز است اما شرایط کم آبی ایجاب می کند از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در افزایش راندمان بخش کشاورزی استفاده شود چرا که وجود شرکت های دانش بنیان می تواند در این حوزه مثمر ثمر باشد.

وی با اشاره به ضرورت حرکت از کشاورزی سنتی به کشاورزی مدرن اظهار کرد: در خصوص افزایش بهره وری کشاورزی در استان از جمله اصلاح الگوی کشت ریل گذاری خوبی انجام شده است.

کرمی در خصوص سیب زیر درختی استان نیز گفت: سیب صنعتی و دپوی آن ها در کنار جاده های استان معضلی در استان بود که خوشبختانه با تلاش ها و برنامه ریزی و مدیریت انجام شده این معضل مرتفع و بحث فرتوری آن دنبال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش بنیان شدن کشاورزی آذربایجان غربی مورد توجه قرار گیرد

دانش بنیان شدن کشاورزی آذربایجان غربی مورد توجه قرار گیرد