مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:502023-10-31اقتصادي

دریافت مجوز افزایش بیمه شدگان قالیبافی آذربایجان شرقی


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، بیش از 200 هزار نفر به صورت مستقیم در حوزه فرش دستباف فعالیت می کنند، گفت: امسال امکان برقراری مجدد بیمه قالیبافی 4 هزار نفر از فعالان این هنرصنعت میسر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه بیمه قالیبافان تاثیر زیادی بر وضعیت صنعت فرش دستباف دارد، اظهار کرد: امسال امکان برقراری مجدد بیمه قالیبافی چهار هزار نفر از فعالان این هنرصنعت میسر شد.

وی با بیان اینکه در آذربایجان شرقی بیش از 200 هزار نفر به صورت مستقیم در حوزه فرش دستباف فعالیت می کنند، گفت: صدور مجوز، نظارت بر حوزه فرش و سیاستگذاری در مسائل مرتبط از جمله وظایف اداره فرش صمت استان است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی تابلو فرش سردرود را یکی از مزیت های خوب استان دانست و افزود: علاوه بر تامین نیازهای داخلی، محصولات تابلو فرش به کشورهای خارجی نیز صادر می شود.

عظمایی با اشاره به برخی از مشکلات صنعت فرش دستباف، تاکید کرد: به منظور رونق این هنر صنعت و توسعه صادرات فرش دستباف ضروری است؛ موضوع پیمان سپاری ارزی در این بخش مورد بازنگری قرار گیرد.

مدیرکل صنعت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت مجوز افزایش بیمه شدگان قالیبافی آذربایجان شرقی

دریافت مجوز افزایش بیمه شدگان قالیبافی آذربایجان شرقی