مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-19حوادث

برملا شدن حقیقت پنهان در پرونده قتل خانوادگی در قزوین


فرمانده انتظامی استان قزوین از برملا شدن حقیقت پنهان پرونده قتل خانوادگی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و دستگیری 2 نفر در این خصوص خبر داد.

- ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی استان قزوین از برملا شدن حقیقت پنهان پرونده قتل خانوادگی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و دستگیری 2 نفر در این خصوص خبر داد.

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر فوت مشکوک شهروند 39 ساله قزوینی در منزل مسکونی خود، بلافاصله عوامل انتظامی و نیروهای امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، وی افزود: در بررسی های اولیه همسر متوفی اظهار کرد همسرش پس از احساس ناراحتی در قفسه سینه و بیان اینکه قلبم درد می کند، برای استراحت وارد اتاق خواب شده و او پس از گذشت چندین ساعت و بدتر شدن حال وی، با اورژانس تماس گرفته و عوامل امدادی پس از حضور در محل، مرگ متوفی را تأیید کرده اند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره با اینکه مأموران متوجه تناقضات موجود در اظهارات همسر متوفی شده و به همین منظور کارگروه ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی مسئول بررسی علت اصلی مرگ او شدند، عنوان کرد: در تحقیقات انجام شده از خانواده و همکاران متوفی مشخص شد وی با همسر خود سابقه اختلافات شدید خانوادگی داشته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برملا شدن حقیقت پنهان در پرونده قتل خانوادگی در قزوین

برملا شدن حقیقت پنهان در پرونده قتل خانوادگی در قزوین