مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-19اقتصادي

منتخبین دومین هیات مدیره انجمن بافندگان زیلو مشخص شدند


چهارمین مجمع عمومی انجمن صنفی کارفرمایی بافندگان زیلوی استان یزد در آستانه سالروز ثبت «میبد به عنوان شهر جهانی زیلو» با حضور هنرمندان و فعالان هنرصنعت زیلو در میبد برگزار و منتخبین دومین هیات مدیره این انجمن مشخص شدند.

- ایسنا/یزد چهارمین مجمع عمومی انجمن صنفی کارفرمایی بافندگان زیلوی استان یزد در آستانه سالروز ثبت میبد به عنوان شهر جهانی زیلو با حضور هنرمندان و فعالان هنرصنعت زیلو در میبد برگزار و منتخبین دومین هیات مدیره این انجمن مشخص شدند.

در این نشست که با حضور فعالان هنرصنعت زیلو از مناطق مختلف استان یزد از جمله شهرهای میبد، اردکان، ندوشن، تفت، یزد، اشکذر و زارچ برگزار شد، درخصوص چالش ها و فرصت های پیش روی این هنر صنعت تبادل نظر شد.

همچنین در این برنامه، مدیران این تشکل صنفی برای سه سال آینده انتخاب شدند که براساس آراء اتخاذ شده به ترتیب محمدعلی غنی پور ، محمدعلی یادگاریان ، انسیه طاهره آقایی میبدی ، امیرحسین جعفری ، سید محمد حسن علایی شورکی ، راضیه زمانیان شورک و سعید اشتری مهرجردی به عنوان اعضای دومین هیأت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی بافندگان زیلو و محدثه ایزدی مهرجردی به عنوان بازرس این انجمن انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبین دومین هیات مدیره انجمن بافندگان زیلو مشخص شدند

منتخبین دومین هیات مدیره انجمن بافندگان زیلو مشخص شدند