مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 17:502023-10-26ورزشي

آغاز آمایش سرزمین در حوزه ورزش قهرمانی همدان


معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از آغاز آمایش سرزمین در حوزه ورزش قهرمانی سطح استان همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از آغاز آمایش سرزمین در حوزه ورزش قهرمانی سطح استان همدان خبر داد.

علی ضمیری کامل پنجشنبه 4 آبان در مراسم تجلیل از قهرمانان و نخبگان ورزشی شهرستان رزن، اظهار کرد: در بحث آمایش سرزمین در حوزه ورزش قهرمانی سطح استان همدان به عنوان یکی ازبرنامه های مهم اداره کل ورزش و جوانان استان این برنامه شروع شده و شناسایی کرده ایم که هر شهرستان در چه رشته ورزشی می تواند تاثیرگذارتر باشد چرا که برخی از شهرستانها در برخی از رشته های ورزشی اولویت بیشتری برای قهرمانی دارند و در برخی از رشته های ورزشی مطرح تر هستند.

وی با اشاره به فعالیت 51 هیات ورزشی در سطح استان همدان تصریح کرد: شهرستان رزن نیز در برخی از رشته های ورزشی از جمله کشتی،والیبال،فوتبال ،بسکتبال و قوی ترین مردان دارای قهرمانان ارزنده ای است که این ورزش قهرمانی موجب توسعه ورزش همگانی خواهد بود و ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند.

ضمیری کامل از پیش بینی بیش از 380 برنامه به مناسبت هفته تربیت بدنی در سطح استان همدان خبر داد و یادآور شد: به تبع سراسر استان و کشور برنامه های مختلفی در هفته تربیت بدنی در سطح شهرستان در حوزه ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز آمایش سرزمین در حوزه ورزش قهرمانی همدان

آغاز آمایش سرزمین در حوزه ورزش قهرمانی همدان