مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-31سياسي

محصور شدن دانشجو در دانشگاه غلط است/ امانتدار رای مردم هستیم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه محصور شدن دانشجویان در دانشگاه غلط است، گفت: دانشجویان باید به مشکلات جامعه ورود کرده و مطالبه گری کنند.

- ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه محصور شدن دانشجویان در دانشگاه غلط است، گفت: دانشجویان باید به مشکلات جامعه ورود کرده و مطالبه گری کنند.

  علی شعبانی، امروز(9 آبان) در نشست هم اندیشی و پرسش و پاسخ دانشجویی با محوریت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه های استان در دانشگاه رازی برگزار شد، با تاکید براینکه برگزاری یک انتخابات سالم و امن در دستور کار استان قرار دارد، اظهار کرد: به هیچ عنوان به دنبال مهندسی انتخابات و یک خروجی مشخص از انتخابات نیستیم.

وی افزود: رای مردم امانت و حقی بر گردن ما است که باید آن را به درستی حفاظت کنیم، بنابراین هرکسی که فرآیندهای انتخابات را پشت سر بگذارد و تایید صلاحیت شود، اگر مردم به او اقبال کردند، رای خواهد آورد و او هم به عنوان انتخاب مردم مورد تایید ما خواهد بود.

معاون استانداری کرمانشاه با بیان اینکه بزرگترین سرمایه کشور اعتماد مردم است، گفت: تلاش خواهیم کرد که حتی یک رای هم جابجا نشود و امانتدار رای مردم خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصور شدن دانشجو در دانشگاه غلط است/ امانتدار رای مردم هستیم

محصور شدن دانشجو در دانشگاه غلط است/ امانتدار رای مردم هستیم