مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 14:252023-10-29اقتصادي

هشدار برداشت غیرمجاز آب برای 981 چاه


معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با بیان اینکه میزان آب مصرفی از آب های زیرزمینی باید مدیریت شود، گفت: برق 981 چاه کشاورزی متخلف که سقف مجاز برداشت آب از منابع آب زیرزمینی را رعایت نکردند، - معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با بیان اینکه میزان آب مصرفی از آب های زیرزمینی باید مدیریت شود، گفت: برق 981 چاه کشاورزی متخلف که سقف مجاز برداشت آب از منابع آب زیرزمینی را رعایت نکردند، بر اساس تکلیف قانونی قطع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جوان بخت در نود و هفتمین جلسه کمیته تخصصی سازگاری با کم آبی که با حضور اعضا و نمایندگان دستگاه های ذیربط در شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد، گفت: قطعاً همه اعضای کارگروه تصدیق می کنند که نباید اجازه دهیم مصارف آب از میزانی که قانون تعیین کرده است، بیشتر شود.

اتفاقی که در آبخوان ها در حال وقوع است و فرونشست ها این هشدار را می دهد که میزان آب مصرفی از آب های زیرزمینی باید مدیریت شود.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با بیان اینکه کنترل برداشت از آب های زیرزمینی یک ضرورت است، افزود: انتظار ما این است که در این کارگروه راهکارهایی در این زمینه پیشنهاد شود.

همه، وزارت نیرو را در مورد حل مشکلات این حوزه مسئول می دانند ولی انتظار ما این است که تصمیمات مشخص و شفاف و قاطع گرفته شود و ما نیز خودمان را موظف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار برداشت غیرمجاز آب برای 981 چاه

هشدار برداشت غیرمجاز آب برای 981 چاه