مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-17بين الملل

رژیم صهیونیستی پس از طوفان الاقصی هنوز سرپا نشده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، «طارق السلمی»، سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی اعلام کرد که دشمن صهیونیستی پس از شکست در نابودی مقاومت و رسیدن به اسرا در غزه، - سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی اعلام کرد که دشمن اشغالگر پس از ضربه ای که روز هفتم اکتبر دریافت کرد، هنوز سرپا نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، طارق السلمی ، سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی اعلام کرد که دشمن صهیونیستی پس از شکست در نابودی مقاومت و رسیدن به اسرا در غزه، دروغ بیمارستان شفا را خلق کرد.

به گفته طارق السلمی ، سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین، دشمن اشغالگر پس از ضربه ای که روز هفتم اکتبر دریافت کرد، هنوز سرپا نشده و مقاومت جنایات آن را هزاران برابر تلافی کرده است و دشمن قادر به ایجاد واقعیت های موجود در نوار غزه نیست.

همزمان، اسماعیل هنیه ، رییس دفتر سیاسی حماس در سخنانی اعلام کرد که قهرمانان مقاومت در غزه صفحات مجد و بزرگی و شجاعت را رقم زده و ضرباتی سخت و دردناک به دشمن وارد کردند و ملت و مقاومت فلسطین وارد نبرد شرافت، عزت و بزرگی در مقابله با یکی از تروریست ترین ارتش های جهان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی پس از طوفان الاقصی هنوز سرپا نشده است

رژیم صهیونیستی پس از طوفان الاقصی هنوز سرپا نشده است