مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-25بين الملل

سازمان ضدملل


سازمان ملل متحد، کماکان منفعل ترین بازیگر در جنگ غزه محسوب می شود.

رژیم اشغالگر قدس در سایه سکوت حتی با همراهی پشت پرده آنتونیو گوترش، دبیر کل و دیگر مقامات ارشد سازمان ملل متحد به جنایات و کودک کشی های خود در نوار غزه ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم در مطلبی در صفحه اول این روزنامه با عنوان سازمان ضد ملل آورده است: در این معادله اساسا خبری از کمیته حقوق بشر سازمان ملل متحد یا شورای امنیت سازمان ملل نیست! گرچه سازمان ملل متحد در زمان وقوع حوادثی مانند انفجار یک بمب کوچک در کشورهای اروپایی، چنین اقداماتی را سریع محکوم می کند اما گویا نسل کشی و کشتار کودکان و زنان فلسطینی همچنان مورد تأیید مقامات ارشد سازمان ملل متحد قرار گرفته است.

بی شک در کنار ارتش و کابینه رژیم اشغالگر قدس و حامیان غربی آن به عنوان مسببان این جنایت، باید نام آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد را نیز مدنظر قرار دهیم.

از معضل ساختار تا معضل کارگزاران معضلات مستمر و جاری در سازمان ملل متحد، معطوف در هر دو بعد اصلی، یعنی ساختار و کارگزاران نمود پیدا کرده است.

به عبارت بهتر، ساختار سازمان ملل متحد پس از جنگ جهانی دوم به گونه ای تنظیم و تعریف شده که به جای تضمین حقوق ملت های دنیا، متضمن حقوق بازیگران قدرتمند و سلطه گر در نظام بین الملل باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ضدملل

سازمان ضدملل