مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-19اقتصادي

هفت دستاورد بانک پارسیان در حوزه دیجیتال و بانکداری مدرن


بانک پارسیان در حوزه بانکداری دیجیتال اقدام به عرضه محصولاتی با هدف دسترسی آسان مشتریان و کاهش مراجعات حضوری به شعب خود کرده است که دارای ویژگی های جذابی همچون؛ - تقویت هوشمندسازی در فرایندهای بانکی از جمله اهداف بنیادین بانک پارسیان به شمار می آید.

بانک پارسیان در حوزه بانکداری دیجیتال اقدام به عرضه محصولاتی با هدف دسترسی آسان مشتریان و کاهش مراجعات حضوری به شعب خود کرده است که دارای ویژگی های جذابی همچون؛ استفاده از احراز هویت، خرید شارژ و افتتاح حساب غیرحضوری به همراه فرایندهای غیرحضوری تشکیل پرونده برای اعطای تسهیلات و دریافت کارت اعتباری چند بخشی می باشد که در این مطلب به آن پرداخته شده است.

این بانک با هدف ارتقا و تقویت نقش هوشمند سازی در فرایندهای بانکی و در راستای دسترسی آسان و سریع متقاضیان درخواست تسهیلات و خدمات بانکی اقدام به راه اندازی محصولات مدرن در حوزه بانکداری دیجیتال کرده است و دستاوردهای چشمگیری را در این حوزه توانسته به ثبت برساند.

بانک پارسیان برنامه های خود را بر محور فناوری و تقویت این حوزه با ورود نظام بانکداری به توسعه صنعت هوشمند سازی فعالیت ها مستقر نموده و در این مسیر هفت محصول مدرن؛ سبد محصولات موبایلی، سامانه تسهیلات غیرحضوری، کارت اعتباری چندبخشی، پلتفرم بانکداری باز کبالت، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت دستاورد بانک پارسیان در حوزه دیجیتال و بانکداری مدرن

هفت دستاورد بانک پارسیان در حوزه دیجیتال و بانکداری مدرن