مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-20بين الملل

درخواست مجدد دولت رام الله برای توقف تجاوز، کشتار جمعی و نسل کشی در غزه


نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین مجدداً خواسته خود را برای توقف تجاوزات و کشتارهای جمعی و نسل کشی که توسط ارتش رژیم اشغالگر علیه مردم نوار غزه از جمله کشتار کودکان، - نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین مجدداً خواسته خود را برای توقف تجاوزات و کشتارهای جمعی و نسل کشی که توسط ارتش رژیم اشغالگر علیه مردم نوار غزه از جمله کشتار کودکان، زنان، افراد مسن و غیرنظامیان صورت می گیرد، مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنرانی خود در آغاز جلسه دولت در شهر رام الله گفت: نیروهای اشغالگر با هدف کشتار و با روحیه انتقام جویی و با انگیزه کوچاندن، دست به کشتار مردم فلسطین می زنند، اما مردم ما با وجود درد، رنج و خون های ریخته شده در غزه در مقابل این کوچ اجباری مقاومت می کنند.

وی افزود: با وجود هولناک بودن آنچه در غزه رخ می دهد، اما برخی کشورها همچنان با آتش بس مخالفت می کنند که این امر اسراییل را به کشتار بیشتر تشویق می کند و نشان از فقدان قوانین بین المللی بشردوستانه و بی اعتنایی به همه معاهدات بین المللی دارد.

نخست وزیر به همه صداهایی که در همه پایتخت ها و شهرها و مناطق جهان فریاد نه به جنگ و بله به توقف کشتار و تجاوز به مردم فلسطین سر دادند، درود فرستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مجدد دولت رام الله برای توقف تجاوز، کشتار جمعی و نسل کشی در غزه

درخواست مجدد دولت رام الله برای توقف تجاوز، کشتار جمعی و نسل کشی در غزه