مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-03بين الملل

نهضت حماس انتقام خون آرمان های علی وردی را از رژیم صیهونیست گرفت


نهضت حماس به تنهایی انتقام خون آرمان علی وردی ها را گرفته است که سال گذشته دلاورمردانه و غیورانه در برابر اغتشاشاگران ایستادند تا امروز شاهد رسوایی محرکان آن ها در جهان باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی پور در اولین سالگرد شهادت مدافع ولایت و امنیت، شهید آرمان علی وردی در مصلای بزرگ بهشهر اظهار کرد: رژیم آلوده اسراییل سال گذشته با اغتشاشات ایران جشن و پایکوبی برگزار می کرد و عیادی اش را در رسانه های کثیف غربی خرج می کرد اما امسال خواب آرام ندارد.

وی با بیان اینکه حزب الله در لبنان، یاران ابومهدی المهندس در عراق، لشکریان یمن و سوریه هنوز آرام هستند، یادآور شد: یاران حاج قاسم در ایران نیز هنوز آرام هستند و منتظر دستور مقام معظم رهبری برای جهاد می باشند.

حسینی پور با اشاره به سواستفاده حداکثری دشمنان از نجابت و صبوری مردم، مطرح کرد: آرمان ها راه شهادت را باز نگه داشته اند تا روز موعود که بسیار هم نزدیک است، از راه برسد.

وی با بیان اینکه 10 هزار و 440 شهید والامقام مازندران در کنار آرمان های علی وردی هر کدام نوری از استان مازندران هستند، گفت: همه آن ها در کنار لشکر عظیم شهدای کشور و حاج قاسم سلیمانی، پرچم سبز دیار علویان را به دست فرمانده اصلی برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت حماس انتقام خون آرمان های علی وردی را از رژیم صیهونیست گرفت

نهضت حماس انتقام خون آرمان های علی وردی را از رژیم صیهونیست گرفت