مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 17:502023-10-26سياسي

قیام امام خمینی (ره) به برکت وجود حضرت معصومه (س)


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه حضرت معصومه (س) یکی از جریان سازترین انسانهای تاریخ بود، گفت: از برکت وجود حضرت معصومه (س) علمای بزرگی نظیر امام خمینی (ره) در ایران پرورش یافتند.

- ایسنا/گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه حضرت معصومه (س) یکی از جریان سازترین انسانهای تاریخ بود، گفت: از برکت وجود حضرت معصومه (س) علمای بزرگی نظیر امام خمینی (ره) در ایران پرورش یافتند.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین بعدازظهر پنجشنبه 4 آبان در همایش کنشگران فرهنگی استان گلستان با اشاره به اینکه جهانی که پروردگار عالم خلق کرده هوشمند بوده و دائماً عمل ها بر هم اثر می گذارند، اظهار کرد: به طور قطع این حرکت شما کنشگران فرهنگی که با نیت الهی، عهد بستن با حضرت معصومه (س) و حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات اسراییل گردهم جمع شده اید، موثر و باعث تقویت جبهه حق خواهد شد.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه (س) سال ها پیش برای دفاع از حق و حمایت از ولایت فقیه علی رغم خطرات زیاد کشورش را به مقصد ایران ترک کرد و این هجرت تاریخی برکات زیادی برای اسلام داشت، افزود: اجتماعات کوچک و بزرگ همه کسانی که به عشق حمایت از اسلام و مردم مظلوم غزه گردهم جمع می شوند نیز اثرگذار بوده و باعث ناامیدی جبهه کفر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام امام خمینی (ره) به برکت وجود حضرت معصومه (س)

قیام امام خمینی (ره) به برکت وجود حضرت معصومه (س)