مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-28حوادث

ساری و میاندورود پرنزاع ترین شهرهای مازندران


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: آمار معاینات انجام شده نزاع، طی 6 ماه نخست سال جاری در استان 10 هزار و 317 نفر بوده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک درصد افزایش داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، اظهار کرد: آمار معاینات انجام شده نزاع، طی 6 ماه نخست سال جاری در استان 10هزار و 317 نفر شامل 6هزار و 671 نفر مرد و بقیه زن بوده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک درصد افزایش داشت.

وی افزود: براساس گزارش ارسالی از مراکز استان، بیشترین نزاع به ترتیب مربوط به شهرهای ساری و میاندورود با عدد یک هزار و 552، بابل با عدد یک هزار و290 و نوشهر ، چالوس با عدد یک هزار و 89 نفر و کمترین نزاع در شهرستان فریدونکنار با عدد 210 نفر ثبت شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران بیان کرد: براساس آمار ارجاعی از مراکز استان، خرداد با 2هزار 4نفر ،مرداد با یک هزار و 834 و تیرماه با یک هزار و 727 به ترتیب بیشترین و شهریور ماه با یک هزار و 476 کمترین مورد نزاع گزارش شده است.

عباسی با تاکید بر اینکه نزاع و درگیری بیشترین دلیل مراجعه افراد به مراکز پزشکی قانونی است، تصریح کرد: بخش قابل توجهی از افراد به دنبال وقوع نزاع و درگیری از طرف مراجع قضایی و انتظامی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می شود که بر اساس نوع و میزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساری و میاندورود پرنزاع ترین شهرهای مازندران

ساری و میاندورود پرنزاع ترین شهرهای مازندران