مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-08پزشكي

مقامات بهداشتی روسیه: پاییز امسال نیازی به واکسیناسیون عمومی کرونا نیست


مقامات بهداشتی روسیه برای پاییز و زمستان امسال (2023) دستورالعمل واکسیناسیون علیه کرونا (کووید19) را به روزرسانی کردند.

- مقامات بهداشتی روسیه برای پاییز و زمستان امسال (2023) دستورالعمل واکسیناسیون علیه کرونا (کووید19) را به روزرسانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از راشا تودی، مقامات بهداشتی این کشور تاکید کردند: از آنجا که در شرایط فعلی تهدید جدی ناشی از کووید19 برای سلامت عمومی وجود ندارد، پاییز امسال نیازی به واکسیناسیون همگانی علیه این بیماری نیست.

این درحالیست که کمتر از یک ماه پیش و در پی افزایش موارد ابتلا به کووید19 در بیش از نیمی از کشورهای اروپایی، مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های اروپا (ECDC) اعلام کرد بسیاری از کشورها در این قاره برنامه واکسیناسیون عمومی به ویژه برای گروه های حساس را آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: کشورهای اروپایی توصیه می کنند که افراد آسیب پذیر و در معرض خطر ابتلا به کووید19 شدید، واکسن یادآور این بیماری را دریافت کنند و برخی از دولت ها نیز کمپین های واکسیناسیون زمستانی خود را در بحبوحه افزایش موارد ابتلا به کرونا در پایان فصل تابستان آغاز کردند.

بنابر آمار جهانی ورداُمتر از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون حدود 23 میلیون مورد ابتلا به کرونا و بیش از 400 هزار فوتی ناشی از آن در روسیه ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات بهداشتی روسیه: پاییز امسال نیازی به واکسیناسیون عمومی کرونا نیست

مقامات بهداشتی روسیه: پاییز امسال نیازی به واکسیناسیون عمومی کرونا نیست