مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-09سياسي

فرمانده سپاه استان سمنان: فروپاشی رژیم صهیونیستی آرمان انقلابی است


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: فروپاشی رژیم صهیونیستی یک آرمان انقلابی محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان عصر امروز در همایش تجلیل از خادمان اربعین حسینی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره جایگاه اربعین حسینی اظهار کرد: یکی از مصادیق قوت امروز و دنیای اسلام، اربعین حسینی محسوب می شود که در واقع یکی از مصادیق آن وحدت ملی در جهان اسلام است که می تواند یک حقیقت زنده را برای همه آزادی خواهان تبیین کند.

وی با اشاره به اینکه واقعه اربعین حسینی نقطه قوت جبهه مقاومت اسلامی است، افزود: اجتماع عظیم و میلیونی مسلمانان به سمت کربلا اوج افتخار، ایثار و شهادت طلبی برای آزادگان عالم است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه برای رسیدن به راه قدس از کربلا باید گذشت، خاطرنشان کرد: جهاد همواره ادامه دارد؛ اما عرصه های جهاد تغییر می کند؛ در یک بعد عرصه جهاد نظامی است و در بعد دیگر شاهد جهاد در عرصه خدمت رسانی و امروز نیز شاهد جهاد در جبهه مقاومت هستیم.

شوقانی با اشاره به شهادت چندین هزار نفر از مردم مظلوم غزه در جبهه مقاومت گفت: تحولات ناشی از عملیات طوفان الاقصی توسط رزمندگان فلسطینی تاریخ ساز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه استان سمنان: فروپاشی رژیم صهیونیستی آرمان انقلابی است

فرمانده سپاه استان سمنان: فروپاشی رژیم صهیونیستی آرمان انقلابی است