مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 23:452023-10-23اجتماعي

زنان ظرفیت ویژه ای در پویایی و کارآفرینی حوزه صنایع دستی لرستان محسوب می شوند


یک بانوی فعال در حوزه صنایع دستی لرستان، زنان را نیروی محرکه و عاملی برای پویایی و کارآفرینی در این حوزه دانست.

- ایسنا/لرستان یک بانوی فعال در حوزه صنایع دستی لرستان، زنان را نیروی محرکه و عاملی برای پویایی و کارآفرینی در این حوزه دانست.

فاطمه سادات رضایی، دارای مدرک تحصیلی در مقطع فوق لیسانس مدیریت آموزشی است و بیش از یک دهه در حوزه تولیدات صنایع دستی فعالیت دارد.

این بانوی فعال صنایع دستی لرستان اظهار کرد: به منظور ایجاد اشتغال و ترویج هنر صنایع دستی، تاسیس مجتمع آموزشی آپامه در حوزه صنایع دستی، صنایع غذایی و مدیریت خانواده و همچنین شرکت مصنوعات چرمی چند منظوره به منظور تولیدات چرم و انواع سوزن دوزی در شهرستان دورود را در دستور کار قرار دادم.

رضایی با بیان اینکه از سال 72 با فرمانداری دورود، حوزه علمیه خواهران، دانشگاه آزاد، ادارات صنایع دستی، فنی و حرفه ای و جهاد دانشگاهی شهرستان در راستای آموزش صنایع دستی و هنرهای سنتی ویژه بانوان در این حوزه همکاری داشته، ادامه داد: علاوه بر این، کتاب نوشته های هنری در زمینه تولیدات صنایع دستی را نیز به چاپ رسانده است.

وی بیان کرد: در همه عرصه ها مشوق بانوان برای ایجاد شغل و کارآفرینی بویژه در حوزه صنایع دستی بودیم تا با بکارگیری توانمندی و خلاقیت آنها برای آینده ای روشن در افق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان ظرفیت ویژه ای در پویایی و کارآفرینی حوزه صنایع دستی لرستان محسوب می شوند

زنان ظرفیت ویژه ای در پویایی و کارآفرینی حوزه صنایع دستی لرستان محسوب می شوند