مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:352023-10-28سياسي

سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه معرفی شد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حکمی سید حمزه محقق زاده را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه منصوب کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حکمی سید "حمزه محقق زاده" را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به سیدحمزه محقق زاده آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه منصوب می شوید.

احمدزاده در این حکم انتصاب خاطرنشان کرده که امید است با اتکال به خداوند متعال و تلاش و کوشش مستمر در گره گشایی از مشکلات مردم، تحقق عدالت و پیشرفت و توسعه همه جانبه شهرستان کوشا بوده و در حفظ و ارتقای وحدت و استفاده از جوانان مستعد و ظرفیت های مادی و معنوی به انسجام همه اقشار و طوایف مختلف مردم آن منطقه اقدامات مؤثری را معمول دارید.

وی خطاب به سرپرست جدید فرمانداری کهگیلویه تصریح کرده است که در پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و در راستای سیاست های دولت مردمی، عدالت محور و جهادی آیت الله رییسی رییس جمهور بر اساس اصول شایسته سالاری، فساد ستیزی، اقدام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه معرفی شد

سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه معرفی شد