مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 01:002023-10-26پزشكي

هرمزگان صاحب دستگاه پرتابل آنالیز بدن شد


به اهتمام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان؛ بیمارستان شهید محمدی بندرعباس صاحب اولین دستگاه پرتابل آنالیز بدن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از راه اندازی اولین دستگاه آنالیز پرتابل بدن در مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس بیمارستان شهید محمدی خبر داد.

دکتر غلامعلی جاودان با اشاره به اینکه دستگاه آنالیز بدن دارای استاندارد جهانی است، افزود: پیش از این 20 مرکز آموزشی درمانی دیگر در کشور از جمله دانشگاه تهران ،تبریز ،مشهد نیز اقدام به خرید این دستگاه نموده اند، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اقدام به نصب نوع جدید این دستگاه در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس کرد که در یکم آبانماه به بهره برداری رسید.

دکتر غلامعلی جاودان در ادامه افزود: این دستگاه با اعتبار ده میلیارد ریال خریداری شد که با توجه به نقش مهم این دستگاه در تشخیص و تعیین پلن درمانی در بیماران خرید این دستگاه برای بیمارستان کودکان نیز در دستور کار قرار دارد.

بالاترین مقام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص اهمیت خرید این دستگاه گفت: نیاز بود که برای بیماران خوابیده در بالین یک دستگاه پرتابل داشته باشیم که آنالیز ترکیبات بدن از جمله آب داخل سلولی و خارج سلولی، میزان عضلات هر عضو، میزان چربی، شاخص سوء تغذیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان صاحب دستگاه پرتابل آنالیز بدن شد

هرمزگان صاحب دستگاه پرتابل آنالیز بدن شد