مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-08اجتماعي

خیرین برای افزایش کتابخانه های سیار در محلات، پای کار بیایند


مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به تکلیف کتابداران جهت حضور در مدارس و عضویابی و معرفی کتاب، اضافه کرد: کوله کتاب و کتابخانه سیار را تعریف کردیم تا به جای فضای فیزیکی کتابخانه، - ایسنا/گیلان مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به تکلیف کتابداران جهت حضور در مدارس و عضویابی و معرفی کتاب، اضافه کرد: کوله کتاب و کتابخانه سیار را تعریف کردیم تا به جای فضای فیزیکی کتابخانه، کتابخانه را به دل محلات ببریم؛ در این راستا نیازمند کمک خیرین هستیم تا پای کار بیایند و بتوانیم به تعداد کتابخانه های سیار استان بیافزاییم.

یاسر تقوی ضمن بازدید از خبرگزاری با اشاره به حیات بخشی کتاب و کتابخانه در جامعه، اظهار کرد: اگر باور کنیم که حیات جامعه از مسیر کتاب و کتابخوانی می گذرد، بسیاری از موضوعات فرهنگی و اجتماعی حل خواهد شد.

وی توجه به حوزه کتاب و کتابخوانی را یک دغدغه متعالی دانست و افزود: باید برنامه ریزی لازم را جهت ارتباط آحاد جامعه با کتاب و کتابخانه به ویژه کودکان و نوجوانان داشته باشیم؛ البته هر چقدر سن مخاطب پایین تر باشد، مسئولیت متولیان امر فرهنگ و کتاب بیشتر می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان یکی از چالش های جدی حوزه کتابخوانی را محیط کتابخانه دانست و تصریح کرد: فضای موجود کتابخانه های ما غالبا قدیمی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین برای افزایش کتابخانه های سیار در محلات، پای کار بیایند

خیرین برای افزایش کتابخانه های سیار در محلات، پای کار بیایند