مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-21اقتصادي

فرماندار کرج: معیار سنجش مدیران شهرستان اشتغالزایی است


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: از 28 دستگاه، 19 دستگاه به تعهدات اشتغالزایی خود عمل کرده اند و باید علت کم کاری دستگاه های باقی مانده بررسی شود.

- ایسنا/البرز معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: از 28 دستگاه، 19 دستگاه به تعهدات اشتغالزایی خود عمل کرده اند و باید علت کم کاری دستگاه های باقی مانده بررسی شود.

بانک ها نیز ظرف دو ماه فرصت دارند پرونده های معرفی شده برای اشتغالزایی را پرداخت کنند و آن را به شب عید موکول نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یحیی رمضانی روز سه شنبه 30 آبان در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان کرج اظهار کرد: اشتغال، اقتصاد و معیشت اولویت دولت بشمار می رود، لذا انتظار است مدیران دستگاه ها اهتمام ویژه ای در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری به استان البرز افزود: برای این سفر لحظه شماری می کنیم تا با قدم خیر ایشان به استان البرز رهاوردی از امید، نشاط و برکت در استان جاری و ساری شود.

فرماندار کرج در ادامه انتخابات را اولویت مهم نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: طبق قانون همه دستگاه ها موظف هستند تا امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، نیروی انسانی و حمایت های لازم را برای برگزاری انتخابات باشکوه در یازدهم اسفندماه به میدان بیاورند و هر دستگاهی که در این زمینه هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار کرج: معیار سنجش مدیران شهرستان اشتغالزایی است

فرماندار کرج: معیار سنجش مدیران شهرستان اشتغالزایی است