مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-11حوادث

نصب دوربین مداربسته کارخانه ارتباط نماگستر بعد از آتش سوزی


در این گزارش سعی کردیم مصاحبه کارشناس نصب دوربین مداربسته درکارخانه ارتباط نماگستر را بعد از آتش سوزی برای شما عزیزان قرار دهیم .

- در این گزارش سعی کردیم مصاحبه کارشناس نصب دوربین مداربسته درکارخانه ارتباط نماگستر را بعد از آتش سوزی برای شما عزیزان قرار دهیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت ارتباط نماگستر، سرقت، آتش سوزی و بسیاری از حوادث در کارخانه ها باعث شده بسیاری از افراد کنجکاو شوند چرا مدرکی از متهمین گاهی در این حوادث نیست و یا چرا پیشگیری نشده و اگر سیستم امنیتی و نظارتی در محل بوده چرا هشداری دریافت نکرده اند ؟ چرا در روزهای اخیر با وجود نصب دوربین مداربسته در کارخانه ها سرقت و آتش سوزی بیشتر شده ؟ به نقل از کارشناس دوربین مداربسته ارتباط نماگستر یکی از مهمترین دلایل برای آتش سوزی و حوادث مشابه این است که پیشگیری انجام نشده پیشگیری فقط بیمه کردن تجهیزات یک کارخانه یا استفاده از وسایل خاموش کردن آتش نیست مهمترین نیاز این است ما نظارت صحیحی از محیط و کارکنان داشته باشیم و در صورت ایجاد صدا یا دود ما سریعتر مطلع بشویم .

امروزه بعضی از دوربین مداربسته دارای امکاناتی هستند که شما امکان دریافت اطلاعات هستید حتی در دمای بالا این دوربین مداربسته حرارتی هستند که تصویر و فیلم در اختیار دستگاه ضبط تصاویر قرار میدهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب دوربین مداربسته کارخانه ارتباط نماگستر بعد از آتش سوزی

نصب دوربین مداربسته کارخانه ارتباط نماگستر بعد از آتش سوزی