مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 13:002023-10-26اقتصادي

برندسازی عسل نیشابور از اهمیت بالایی برخوردار است


با توجه به طبیعت خاص و گیاهان دارویی موجود در شهرستان نیشابور، برندسازی عسل شهرستان از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: با توجه به طبیعت خاص و گیاهان دارویی موجود در شهرستان نیشابور، برندسازی عسل شهرستان از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است.

علی مبارکی 4 آبان در جمع فعالان و در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت تعاونی زنبورداران، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص اقلیمی در سال گذشته 340 تن عسل از زنبورستان های این شهرستان تولید شد که این مقدار برای هر کندو حدود 8 کیلوگرم بود.

وی با اعلام پایان طرح سرشماری زنبورستانهای شهرستان بیان کرد: در تعامل بین بهره بردار بخش کشاورزی و زنبوردار، سود و منفعتی که نصیب بهره بردار می شود 140 برابر بیشتر از زنبوردار است.

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور یادآور شد: در سالی که گذشت با اجرای طرح ساماندهی زنبورستان ها بر اساس ماده 14 قانون نظام جامع دامپروری و ثبت موقعیت جغرافیایی کلنی ها سعی داریم تا از تولید کنندگان این حرفه به عنوان شغلی مهم و پایدار حمایت کنیم.

وی همچنین از زنبورداران خواست تا در زمان کوچ کلنی ها با رعایت ماده 14 به شبکه دامپزشکی و مراجع ذیصلاح اعلام کنند تا مشکلی متوجه آنان نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندسازی عسل نیشابور از اهمیت بالایی برخوردار است

برندسازی عسل نیشابور از اهمیت بالایی برخوردار است