مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-05پزشكي

رونمایی از 11 محصول حوزه داروهای گیاهی و فرآورده های طبیعی با حضور وزیر بهداشت


سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری دومین ایده بازار فناوری سلامت با محوریت داروهای گیاهی و فرآورده های طبیعی در روزهای 14 و 15 آبان ماه، - گفت: در این رویداد، با حضور وزیر بهداشت و معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت از چندین محصول جدید رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا بنفشه با بیان این مطلب اظهار کرد: این محصولات در طول یک سال گذشته تولید شده و پس از کسب تاییدیه های لازم، آماده ورود به بازار هستند؛ 70 درصد این محصولات توسط شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد فناوری سلامت دانشگاه های علوم پزشکی توسعه پیدا کرده و 30 درصد دیگر نیز محصولات شرکت های دانش بنیان بخش خصوصی دارای سابقه دانشگاهی هستند.

وی با بیان اینکه محصولات جدید رونمایی شده عمدتا در زمینه داروهای گیاهی بودند، گفت: امروز یک سامانه رونمایی شد که بزرگترین بانک اطلاعات دارویی طب سنتی ایرانی است و توسط یکی از هسته های فناور مستقر در مرکز رشد فناوری طب و داروسازی صنعتی طراحی و تولید شده که می تواند منبع علمی و قابل اعتماد برای استفاده از داروهای گیاهی در کشور باشد.

سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت یادآور شد: در این رویداد، نشست همتایابی تجاری هم برگزار می شود که در این نشست ها 34 سرمایه گذار حضور دارند و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 11 محصول حوزه داروهای گیاهی و فرآورده های طبیعی با حضور وزیر بهداشت

رونمایی از 11 محصول حوزه داروهای گیاهی و فرآورده های طبیعی با حضور وزیر بهداشت