مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-03سياسي

13 آبان روز حضور پرشور مردم در صحنه و فریاد مرگ بر آمریکاست


13 آبان ماه روز حضور پر شور مردم در صحنه و اعلام انزجار از استکبار جهانی و سردادن فریاد مرگ بر آمریکاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان گفت: یکی از راه های تحصیل تقوا و حفظ فرد و جامعه کار تمیز فرهنگی برای ارتقای فرهنگ عمومی و تربیت نسل جدید به عنوان یک نسل متعهد، مقاوم و مبارز با استکبار جهانی است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به برخی از مناسبت های پیش رو از جمله 13 آبان ماه عنوان داشت: فردا شنبه13 آبان ماه سالروز تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال1342، و به علت شهادت برخی دانش آموزان در سال1357 به عنوان روز دانش آموز نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: 13 آبان ماه همچنین سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 بوده و به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

آیت الله محامی گفت: 13 آبان ماه روز حضور پر شور مردم در صحنه و اعلام انزجار از استکبار جهانی و سردادن فریاد مرگ بر آمریکاست.

وی افزود: یکشنبه 14 آبان روز فرهنگ عمومی است و این روزها همچنان جامعه اسلامی و بلکه جامعه بشری عزادار عزیزان فلسطینی است و مردمی که همچنان مظلومانه شهید می دهند و با تقدیم بیش از 9 هزار شهید و 32 هزار مجروح همچنان مورد هجوم وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی هستند و جامعه عزادار آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان روز حضور پرشور مردم در صحنه و فریاد مرگ بر آمریکاست

13 آبان روز حضور پرشور مردم در صحنه و فریاد مرگ بر آمریکاست