مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:312023-10-28سياسي

استاد حوزه و دانشگاه: طوفان الاقصی دستاوردهای عظیم سیاسی برای فلسطین دارد


حجت الاسلام  جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان پارسیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: بنی اسراییل دو بار حکومت تشکیل دادند بعد از هر دو بار جنایت ها و فساد زیادی کردند خداوند نیز افرادی را بر آنها پیروز کرد که شوکت و قدرت آنها را در هم شکست و تا قرن ها آواره شدند.

وی افزود: سپس خداوند تهدید می کند (و ان عدتم عدنا ) اگر باز هم شما یهودیان مسیر ظلم و فساد و جنایت را پیش بگیرید ما هم مسیر نابودی شما را اختیار می کنیم و رژیم جعلی فعلی صهیونیستی فجایع و جنایات بی نظیری را علیه مردم فلسطین انجام داده است بر اساس وعده حتمی قرآن، ریشه کنی اسراییل حتمی است.

حجت الاسلام اسماعیل نیا به دیدار اعضای کنگره بزرگداشت شهدای لرستان با مقام معظم رهبری پرداخت و بیان داشت: رهبر معظم فرمودند، همه بدانند ملت فلسطین پیروز است و دنیای آینده دنیای فلسطین است نه دنیای رژیم صهیونیستی.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه یادآور شد: طوفان الاقصی بعد از سه هفته هنوز هم اسراییل و حامیانش را در می نوردد و دستاوردهای عظیمی در ابعاد مختلف سیاسی اجتماعی و گفتمانی برای فلسطین و مسلمانان و همچنین ضربات غیر قابل ترمیم برای اسراییل و غرب به دنبال داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد حوزه و دانشگاه: طوفان الاقصی دستاوردهای عظیم سیاسی برای فلسطین دارد

استاد حوزه و دانشگاه: طوفان الاقصی دستاوردهای عظیم سیاسی برای فلسطین دارد