مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:252023-10-24اقتصادي

پرداخت بیش از 7000 میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران چهارمحال وبختیاری


سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پرداخت کامل مطالبات گندمکاران استان از سوی دولت، گفت: بیش از 7000 میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پرداخت کامل مطالبات گندمکاران استان از سوی دولت، گفت: بیش از 7000 میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده است.

یزدان یگانگی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در سال جاری حدود 50 هزار تن گندم از کشاورزان به صورت تضمینی و توافقی خریداری شد، اظهار کرد: نسبت به سال گذشته میزان خرید تضمینی گندم در استان حدود 82 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: نرخ خرید تضمینی گندم از کشاورزان در سال جاری 11500 تومان به اضافه 1500 تا 2000 تومان بحث تشویقی و خرید توافقی به مبلغ 15 هزار تومان بود، می توان گفت ارزش ریالی گندم های خریداری شده از کشاورزان حدود 7000 هزار میلیارد ریال بوده که همه مطالبات گندمکاران استان از سوی دولت پرداخت شده است.

به گفته وی، ممکن است بخش اندکی از مطالبات به حساب برخی از کشاورزان واریز نشده باشد که این مشکل مربوط به شماره حساب بانکی افراد اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 7000 میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران چهارمحال وبختیاری

پرداخت بیش از 7000 میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران چهارمحال وبختیاری