مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 12:202023-10-26اجتماعي

افزایش ضریب حفاظت محیط زیست نیازمند رشد منابع اعتباری و بودجه است


معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست کشور بر لزوم افزایش منابع اعتباری محیط زیست در بودجه سال 1403 تاکید کرد و گفت: افزایش ضریب حفاظت محیط زیست نیازمند رشد منابع اعتباری و بودجه است.

- معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست کشور بر لزوم افزایش منابع اعتباری محیط زیست در بودجه سال 1403 تاکید کرد و گفت: افزایش ضریب حفاظت محیط زیست نیازمند رشد منابع اعتباری و بودجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انجم شعاع - معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در دومین کارگاه آموزش معاونین توسعه مدیریت حقوقی و منابع ادارات کل حفاظت محیط زیست کشور که در شیراز برگزار شد، از مدیران کل و معاونین توسعه مدیریت و منابع خواست تا عنصر پیگیری و هماهنگی با نظام برنامه ریزی استان به ویژه استانداری ها، نمایندگان مجلس، مسوولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شورای حفظ اموال را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی گفت: تنظیم بودجه لایحه بودجه 1403 یکی از ظرفیت هایی است که باید از آن استفاده کرد، وظایف و کارکردهای محیط زیست با منابع و اعتباراتی که اختصاص می یابد همخوانی ندارد، همه مدیران این دستگاه باید مشارکت کنند و برای تنظیم بودجه و افزایش اعتبارت سال آینده محیط زیست دیدگاه های کارشناسانه مطرح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ضریب حفاظت محیط زیست نیازمند رشد منابع اعتباری و بودجه است

افزایش ضریب حفاظت محیط زیست نیازمند رشد منابع اعتباری و بودجه است