مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 05:252023-10-29اقتصادي

انعقاد بیش از 700 قرارداد حق بهره برداری در شهرک صنعتی2 اردبیل


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: طی چند سال اخیر بیش از 700 قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرک صنعتی 2 اردبیل منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی با بیان اینکه شهرک صنعتی 2 اردبیل با مساحت بیش از 700 هکتار به عنوان قطب تولید و صنعت استان اردبیل محسوب می شود ، افزود: 300 واحد بهره بردار با بیش از هشت هزار نفر اشتغال در این شهرک فعال است.

وی با اشاره به فعالیت دوباره واحدهای راکد در شهرک های صنعتی استان افزود: امسال راه اندازی دوباره 20 واحد تولیدی راکد و غیرفعال در این استان هدف گذاری و از این تعداد زمینه فعالیت دوباره 13 واحد تولیدی با اشتغال زایی 200 فراهم شد.

علایی کاهش بروکراسی اداری را یکی از ضرورت های جذب سرمایه گذاری در استان برشمرد و گفت: کلینیک کسب و کار شرکت شهرک های صنعتی یکی از ظرفیت های این شرکت برای حمایت از تولید و کمک به احیای واحدهای راکد است و در این کلینیک مشکلات واحدهای تولیدی به صورت میدانی احصا و راهکارهای مناسب برای رفع موانع و مشکلات آنها پیشنهاد می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل افزود: این کلینیک با هدف عارضه یابی، بهبود عملکرد و احیای واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال در استان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد بیش از 700 قرارداد حق بهره برداری در شهرک صنعتی2 اردبیل

انعقاد بیش از 700 قرارداد حق بهره برداری در شهرک صنعتی2 اردبیل