مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 21:502023-10-24فرهنگي

تنها یک زنجانی نشان درجه یک هنری دارد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تنها یک زنجانی نشان درجه یک هنری دارد، گفت: استان زنجان با وجود هنرمندان شاخص تنها یک نفر نشان درجه یک هنری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، امرالله حسنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان عصر امروز در آیین تجلیل از پیش کسوتان هنر که با حضور سید مجید پوراحمدی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر برگزار شد به ظرفیت های فرهنگی و هنری استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: یقیناً حضور مشاور وزیر در زنجان مایه خیر برکت برای اهالی هنر و فرهنگ زنجان خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تنها یک زنجانی نشان درجه یک هنری دارد که آن هم متعلق به ولی الله کلامی شاعر و مداح اهل بیت است، گفت: استان زنجان با وجود هنرمندان شاخص تنها یک نفر نشان درجه یک هنری دارد و امیدواریم وزیر ارشاد به این موضوع توجه ویژه کند.

وی دلیل پیگیری اخذ درجه یک هنری برای هنرمندان  زنجانی را ارتقای سطح علمی هنرمندان اعلام کرد و افزود: در استان زنجان این ظرفیت وجود دارد که در دانشگاه ها رشته های هنری را به کار بگیریم منتهی این مهم نیازمند هیات علمی است که این هیات باید به طور آکادمیک تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها یک زنجانی نشان درجه یک هنری دارد

تنها یک زنجانی نشان درجه یک هنری دارد