مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-10اقتصادي

سیاست کلان شستا در دوره جدید؛ افزیش بهره وری و رشد تولید


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ افزیش بهره وری و رشد تولید را سیاست کلان دوره جدید شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی «شستا» عنوان کرد.

- سیاست کلان شستا در دوره جدید؛ افزیش بهره وری و رشد تولید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ افزیش بهره وری و رشد تولید را سیاست کلان دوره جدید شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی شستا عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید صولت مرتضوی در آیین معارفه سرپرست شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی، اظهار کرد: حوزه رفاه اجتماعی یکی از سرفصل های مهم حقوق عمومی در نظام اسلامی است.

مرتضوی صندوق تأمین اجتماعی را بین نسلی و با شمولیت همگانی دانست و اضافه کرد: یکی از عناصر اصلی تضمین کننده عدالت اجتماعی، صندوق های بازنشستگی است.

وزیر کار تأکید کرد: وظیفه اصلی فعالیت صندوق تأمین اجتماعی، تضمین آتیه و نیازهای اولیه مردم است.

وی دو عامل تضمین کننده آینده و آتیه مردم را افزایش ضریب پشتیبانی و سرمایه گذاری در صندوق های بازنشستگی برشمرد و تأکید کرد: افزایش نرخ بهره وری و بازدهی در دستور کار شستا قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وی، بسط و اجرای عدالت اجتماعی را سیاستی مهم در دولت مردمی سیزدهم عنوان کرد و گفت: برای تحقق آرمان عدالت اجتماعی، در حوزه قبل و بعد از بازنشستگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست کلان شستا در دوره جدید؛ افزیش بهره وری و رشد تولید

سیاست کلان شستا در دوره جدید؛ افزیش بهره وری و رشد تولید