مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:202023-10-31سياسي

بازدید معاون وزیر بهداشت از مراکز درمانی ملایر


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از سفر دکتر حسین فرشیدی؛ معاون بهداشت وزارت بهداشت به نمایندگی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور امروز سه شنبه نهم آبان ماه به ملایر خبر داد.

- ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از سفر دکتر حسین فرشیدی؛ معاون بهداشت وزارت بهداشت به نمایندگی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور امروز سه شنبه نهم آبان ماه به ملایر خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه در گفت و گو با ایسنا، افزود: هدف از این دعوت، بازدید از مراکز بهداشتی بخش های جوکار، سامن و زنگنه و ارتقای سطح بندی به شبانه روزی و همچنین ارتقای تجهیزات مورد نیاز این مراکز است.

وی با بیان اینکه فرشیدی برای بازدید از بیمارستان خیّرساز و محلی ازندریان که با مشارکت خیرین و همکاری دانشگاه علوم پزشکی همدان در حال احداث است میهمان ملایری ها خواهد بود، افزود: معاون وزیر بهداشت همچنین از مراکز جامع سلامت در بخش های چهارگانه ملایر و از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان و بیمارستان مهر بازدید می کند.

آزادی خواه از برگزاری جلسه راهبردی نهایی و تصمیم گیری در رابطه با خانه های بهداشت، مراکز جامع سلامت، جذب نیروهای انسانی و پُست های بلاتصدی، احداث معاونت بهداشت شبکه بهداشت و درمان ملایر و انجام مکاتبات لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون وزیر بهداشت از مراکز درمانی ملایر

بازدید معاون وزیر بهداشت از مراکز درمانی ملایر