مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 19:202023-11-09فرهنگي

ششمین جشنواره شعر تبری نوج در سوادکوه به بیت آخر رسید


به مناسبت بزرگداشت هفته مازندران، آیین اختتامیه ششمین جشنواره شعر تبری نوج با حضور مسئولان استانی، شهرستانی، هنرمندان و فرهیختگان در سوادکوه برگزار شد.

- ششمین جشنواره شعر تبری "نوج" در سوادکوه به بیت آخر رسید ایسنا/مازندران به مناسبت بزرگداشت هفته مازندران، آیین اختتامیه ششمین جشنواره شعر تبری نوج با حضور مسئولان استانی، شهرستانی، هنرمندان و فرهیختگان در سوادکوه برگزار شد.

فرماندار شهرستان سوادکوه امروز در آیین اختتامیه ششمین جشنواره شعر تبری نوج در پل سفید، با اشاره به سختی های کار فرهنگی گفت: ارشاد اسلامی شهرستان، با کمترین بودجه و اعتبار این جشنواره را به شکل آبرومندی برگزار کرد.

غلامی افزود: همانطور که شهدا خون خود را برای حفظ نظام و انقلاب اهداء کردند، مدیران انقلابی هم وسط میدان هستند و برای آبروی نظام تلاش می کنند و این مدیران باید ادامه دهنده راه شهداء باشند.

وی با اشاره به اینکه زبان مازندرانی بسیار زیبا و شیرین است و برای اعتلای آن باید زحمت بکشیم، یادآور شد: سوادکوه مانند کوه استوار است و با فرهنگ غنی و آداب و رسوم زیبای خود در طول تاریخ پا برجا مانده است.

فرماندار سوادکوه گفت: سرودن شعر قطعا کاری سخت و شعر تبری سخت تر است؛ امیدوارم این فرهنگ و ادب با همین قدمت و قدرت به نسل های آینده انتقال یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین جشنواره شعر تبری نوج در سوادکوه به بیت آخر رسید

ششمین جشنواره شعر تبری نوج در سوادکوه به بیت آخر رسید