مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 17:552023-11-01سياسي

هدف سازمان ثبت احوال کشور تبدیل شدن به یک سازمان تمام الکترونیک است


معاون وزیر کشور و رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: استان سیستان و بلوچستان متشکل از اقوام و طوایف و مذاهب گوناگون نماد وحدت و همبستگی در کشور است و علی رغم تمام تلاش های دشمن در برهم زدن آرامش استان در مرحله های گوناگون توانستند با وفاداری و همبستگی و وحدت .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون وزیر کشور و رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: استان سیستان و بلوچستان متشکل از اقوام و طوایف و مذاهب گوناگون نماد وحدت و همبستگی در کشور است و علی رغم تمام تلاش های دشمن در برهم زدن آرامش استان در مرحله های گوناگون توانستند با وفاداری و همبستگی و وحدت در مقابل دشمن ایستادگی کنند و این از جوانمردی و مرزداری این مردم است که غیرت پای نظام ایستاده اند.

دکتر هاشم کارگر امروز چهارشنبه 10 آبان در جمع مدیران و روسای ادارات ثبت احوال سیستان و بلوچستان بیان کرد: مایه افتخار مجموعه ثبت احوال است که به مردم عزیز استان خدمات رسانی می کنند و با تمام کمبودهای موجود در خدمت مردم هستیم و تلاش می کنیم زندگی مردم را بهتر نماییم.

رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: روسا و کارکنان ثبت احوال سیستان و بلوچستان و در کشور تلاش می کنند رضایتمندی مردم را از نظام افزایش دهند زیرا دشمن درصدد است به هر نحوی رضایتمندی مردم را کاهش دهد و به این برسد که نظام اسلامی ایران توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف سازمان ثبت احوال کشور تبدیل شدن به یک سازمان تمام الکترونیک است

هدف سازمان ثبت احوال کشور تبدیل شدن به یک سازمان تمام الکترونیک است