مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-07اقتصادي

احداث 10 هزار واحد روستایی تا پایان سال جاری در سطح کشور


معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: تا پایان سال جاری 10 هزار واحد در قالب مجموعه سازی مسکن روستایی در کشور احداث خواهد شد که پیش بینی می شود این میزان سال آینده به 20 هزار واحد برسد که این امر تاثیر بسزایی در تولید مسکن و درآمد پایدار خواهد داشت.

- ایسنا/زنجان معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: تا پایان سال جاری 10 هزار واحد در قالب مجموعه سازی مسکن روستایی در کشور احداث خواهد شد که پیش بینی می شود این میزان سال آینده به 20 هزار واحد برسد که این امر تاثیر بسزایی در تولید مسکن و درآمد پایدار خواهد داشت.

مجید جودی شامگاه روز گذشته (15 آبان ماه) در نشست مشترک با معاونان بنیاد مسکن استان زنجان و مدیران شهرستانی، اظهار کرد: استان زنجان در خصوص انبوه سازی و مجموعه سازی مسکن روستایی جزو استان های برتر کشور بوده و به عنوان الگو شناخته شده است.

وی با بیان این که در راستای طرح نهضت ملی مسکن، سالانه 200 هزار واحد مسکن روستایی در کشور احداث می شود، تصریح کرد: تا پایان سال جاری 10 هزار واحد در قالب مجموعه سازی مسکن روستایی در کشور احداث خواهد شد که پیش بینی می شود این میزان سال آینده به 20 هزار واحد برسد که این امر تاثیر بسزایی در تولید مسکن و درآمد پایدار خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 10 هزار واحد روستایی تا پایان سال جاری در سطح کشور

احداث 10 هزار واحد روستایی تا پایان سال جاری در سطح کشور