مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 21:002023-11-04بين الملل

تل آویو: ترکیه نشان داد که در کنار حماس است


وزارت خارجه رژیم صهیونیستی شنبه شب در واکنش به فراخوانده شدن سفیر ترکیه در فلسطین اشغالی اعلام کرد که ترکیه نشان داد کنار حماس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه ترکیه روز شنبه اعلام کرد در پی تداوم حملات علیه غیرنظامیان و توجه نکردن به درخواست ها برای آتش بس در غزه، سفیر ترکیه در تل آویو فراخوانده شد.

وزارت خارجه ترکیه در بیانیه خود اعلام کرد: با توجه به فاجعه انسانی در حال وقوع در غزه که در پی حملات مداوم اسراییل علیه غیرنظامیان و امتناع اسراییل از درخواست ها برای آتش بس و جریان کمک بشردوستانه مداوم و بی مانع ایجاد شده، تصمیم گرفته شد شاکر اوزکان تورونلار سفیر ما در تل آویو برای رایزنی به آنکارا فراخوانده شود.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی شنبه شب به این رویداد واکنش نشان داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع خبری، وزارت خارجه رژیم اسراییل تصمیم ترکیه برای فراخواندن سفیر خود را برای رایزنی گامی دیگر در کنار حماس خواند.

پیش تر رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه با بیان این که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حتی حمایت ساکنان فلسطین اشغالی را هم از دست داده، گفته بود نتانیاهو دیگر کسی نیست که بتوانیم با او صحبت کنیم، او را کنار گذاشته ایم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو: ترکیه نشان داد که در کنار حماس است

تل آویو: ترکیه نشان داد که در کنار حماس است