مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-11سياسي

ورود دانشگاه قم به رتبه بندی بین المللی موضوعی تایمز


دانشگاه قم در دو حوزه مهندسی و علوم فیزیکی وارد رتبه بندی بین المللی موضوعی تایمز شد.

- ​دکتر علی احسانی مدیر پژوهشی دانشگاه قم، عنوان کرد: خوشبختانه بعد از ورود به رتبه بندی جهانی تایمز دانشگاه قم برای اولین بار در رتبه بندی موضوعی تایمز وارد شده است و در رتبه بندی جهانی دانشگاه قم برای اولین بار با مشخصات زیر در محدوده 1500-1201 قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه قم، وی افزود: یکی دیگر از رتبه بندی های مهمی که رتبه بندی جهانی تایمز به صورت سالانه انجام می دهد ارزیابی و سنجش دانشگاه ها در حوزه های موضوعی مختلف است، این رتبه بندی در 11 حوزه موضوعی کلی که برخی از آن ها دارای چندین موضوع فرعی است، دانشگاه های برتر جهان را معرفی می کند.

این حوزه های موضوعی عبارتند از: احسانی تصریح کرد: از میان 11 حوزه موضوعی که رتبه بندی تایمز اعلام کرده است دانشگاه های ایران توانسته اند در 10 حوزه موضوعی، در بین دانشگاه های برتر جهان قرار گیرند، تعداد 73 دانشگاه جمهوری اسلامی ایران در این رتبه بندی از 185 رشته محل حضور دارند.

مدیر پژوهشی دانشگاه قم بیان کرد: شرایط حضور در رتبه بندی موضوعی تایمز تعداد قابل قبولی از انتشارات علمی و اعضای هیات علمی است و برای هر موضوع متفاوت است، رتبه بندی موضوعی تایمز نیز براساس 5 معیار اصلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دانشگاه قم به رتبه بندی بین المللی موضوعی تایمز

ورود دانشگاه قم به رتبه بندی بین المللی موضوعی تایمز