مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 20:452023-11-14حوادث

کشف بیش از یک کیلو هرویین از معده قاچاقچیان


فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف یک کیلو و 415 گرم مواد مخدر بلعیده شده توسط قاچاقچیان مواد افیونی در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس  از اصفهان، مرتضی هادیان، فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی مشخص شد سوداگران مرگ در یکی از محلات شهرستان اقدام به خرید و فروش مواد مخدر کرده که با توجه به حساسیت موضوع  شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: با انجام کار دقیق پلیسی و تحقیقات میدانی گسترده توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در نهایت با شناسایی محل مورد نظر، در یک عملیات ضربتی 5 متهم دستگیر شدند.

هادیان تصریح کرد: در این عملیات از دو متهم مقدار یک کیلو و 415 گرم مواد مخدر از نوع هرویین که به روش بلعیدن در حال انتقال آن بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند از شهروندان خواست در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص حمل و توزیع مواد مخدر مراتب را سریعاً از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک کیلو هرویین از معده قاچاقچیان

کشف بیش از یک کیلو هرویین از معده قاچاقچیان