مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-01سياسي

انتخابات دانش آموزی؛ تمرین دموکراسی در مدارس ایران


مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به شرکت بیش از 650 هزار دانش آموز کرمانی در انتخابات شورای دانش آموزی گفت: انتخابات شورای دانش آموزی اقدامی عملی برای تمرین مسئولیت های اجتماعی آینده سازان است.

- ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به شرکت بیش از 650 هزار دانش آموز کرمانی در انتخابات شورای دانش آموزی گفت: انتخابات شورای دانش آموزی اقدامی عملی برای تمرین مسئولیت های اجتماعی آینده سازان است.

رضا رضایی امروز 10 آبان ماه در آیین نمادین بیست و ششمین انتخابات شوراهای دانش آموزی استان در دبیرستان دخترانه متوسطه اول اکبر آدینه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای غزه اظهار کرد: اراده استوار مردم غزه مهمترین عامل پیروزی و فتح مسجد الاقصی در آینده ای نزدیک است.

وی با بیان اینکه انتخابات دانش آموزی در واقع تمرین دموکراسی و فرصتی برای تربیت اجتماعی دانش آموزان در مدارس است تا بستر مشارکت آنان در عرصه های مختلف در آینده نه چندان دور فراهم شود، افزود: شورای دانش آموزی گامی در جهت تمرین مشارکت اجتماعی و استفاده از توانمندی ها و زمینه ای برای ایجاد و تقویت روحیه مشارکت پذیری آنان به شمار می رود.

رضایی بیان کرد: یکی از جلوه های زیبای انتخابات دانش آموزی شعارها، صحبت ها، نظرات و برنامه های متنوع و جذابی است که دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات دانش آموزی؛ تمرین دموکراسی در مدارس ایران

انتخابات دانش آموزی؛ تمرین دموکراسی در مدارس ایران