مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-12اقتصادي

شتاب نهضت گلخانه سازی همدان در دولت سیزدهم


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از رشد چهار برابری احداث گلخانه در سال جاری نسبت به برنامه وزارتخانه خبر داد و گفت: در مجموع 340 هکتار گلخانه در دولت سیزدهم تغییر کاربری و معرفی به بانک شده که این رقم نشان از شتاب نهضت گلخانه سازی در دولت سیزدهم در استان همدان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان رضا بهراملو صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه وزارتخانه در توسعه کشت گلخانه ها در استان طی سال 1401 و 1402 هر سال 25 هکتار اعلام شد اظهار کرد: از ابتدای احداث گلخانه ها حدودا از 20 سال پیش تا ابتدای دولت سیزدهم 220 هکتار گلخانه در استان همدان اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال 1401، برای 240 هکتار گلخانه تغییر کاربری صورت گرفته است افزود: امسال نیز تا پایان آبان ماه 100 هکتار تغییر کاربری، صدور مجوز و معرفی به بانک انجام شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: با این توضیحات درخواهیم یافت که استان چهار برابر برنامه وزارتی در زمینه احداث و ایجاد گلخانه اقدام داشته اگرچه این رقم تا پایان سال افزایش نیز خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه در مجموع 340 هکتار گلخانه در دولت سیزدهم تغییر کاربری و معرفی به بانک شده که بخشی به بهره برداری رسیده و بخش دیگر در مرحله دریافت تسهیلات است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب نهضت گلخانه سازی همدان در دولت سیزدهم

شتاب نهضت گلخانه سازی همدان در دولت سیزدهم