مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-02بين الملل

پوتین: غرب با تحریم ها صرفا به خودش آسیب می رساند


ولادیمیر پوتین در یک نشست دولتی گفت که تحریم های غرب علیه روسیه نتیجه معکوس داشته و در عوض به کشورهایی آسیب رسانده که این تحریم ها را علیه مسکو اعمال کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه روز چهارشنبه گفت: در طول سال های گذشته، به اصطلاح شرکای ما بسته های تحریمی بی شماری را اتخاذ کرده اند.

و تلاش داشتند ما را مجازات کنند.

با این حال، در نهایت این یک چیز کاملا بدیهی است و آمارها نشان می دهد که آنها به اقتصاد خودشان و مشاغل خودشان ضربه زده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشا تودی، رهبر روسیه از مقامات کشورش خواست تا خود را برای تحریم های بیشتر غرب آماده کنند و حتی اقدامات خرابکارانه احتمالی از خارج را زیر نظر داشته باشند.

رییس جمهوری روسیه هشدار داد: از آنجایی که پتانسیل تهاجمی تحریم ها به طور موثری از بین رفته، ممکن است آنها خرابکاری واقعی در سایت های زیرساختی حیاتی ما را دنبال کنند.

پوتین با اشاره به خط لوله های زیردریایی که برای انتقال گاز طبیعی از روسیه به آلمان ساخته و در سپتامبر 2022 منفجر شدند، افزود: ما به یاد داریم که در رابطه با نورد استریم چه اتفاقی افتاد.

آلمان، سوئد و دانمارک، روسیه را از تحقیقات خود در مورد این حادثه کنار گذاشتند و این بررسی ها تاکنون هیچ نتیجه ای نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: غرب با تحریم ها صرفا به خودش آسیب می رساند

پوتین: غرب با تحریم ها صرفا به خودش آسیب می رساند