مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-21سياسي

برداشت های غیرمجاز از معادن بلای جان منابع طبیعی و محیط زیست جاده هراز شد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران، برداشت های غیرمجاز و ادامه فعالیت معادن با پروانه هایی که مهلت فعالیت آنها خاتمه یافته را به عنوان چالش های جدی و تخلف های مشهود در برخی واحدهای معدنی درسطح این استان بیان کرد.

- ایسنا/مازندران دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران، برداشت های غیرمجاز و ادامه فعالیت معادن با پروانه هایی که مهلت فعالیت آنها خاتمه یافته را به عنوان چالش های جدی و تخلف های مشهود در برخی واحدهای معدنی درسطح این استان بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کریمی، که به همراه هیئتی از نمایندگان ادارات کل صمت، منابع طبیعی، آب منطقه ای و محیط زیست و دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال استان به منظور بررسی و پایش نحوه فعالیت معادن جاده هراز و بلده بازدید می کرد، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: تذکر جدی هم به مدیران واحدهای معدنی و هم به سازمان های متولی از جمله صمت ومنابع طبیعی داده شد.

وی با تاکید براینکه در راستای صیانت از انفال عمومی ونظارت برمعادن نظارت ها باید از سوی دستگاه های متولی امر از جمله صمت، منابع طبیعی ومحیط زیست بیشترشود، تصریح کرد: وظیفه همه ما درمجموعه های اداری ونظارتی حمایت از تولید است، اما تا حدی که مقررات لازم دراین زمینه و قوانین حاکم بر وضع موجود حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت های غیرمجاز از معادن بلای جان منابع طبیعی و محیط زیست جاده هراز شد

برداشت های غیرمجاز از معادن بلای جان منابع طبیعی و محیط زیست جاده هراز شد