مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-15سياسي

قادری: بانک مرکزی با تصمیمات عجیب و غریب برای رمز ارزها مانع تراشی نکند


قادری با هشدار نسبت به عواقب محدودیت های نهادهای دولتی مثل بانک مرکزی در برابر کاربران رمز ارزها در کشور گفت: مساله قانون گذاری با اعمال محدودیت های غیرکارشناسی که سبب خروج سرمایه های ملی و مهاجرت نخبگان این حوزه می شود، - کاملا متفاوت است.

مردم و کاربران به قوانین احترام می گذارند اما محدودیت های عجیب و رفتارهای سلبی بر خلاف سیاست های کلی نظام است و عواقب خطرناکی را در پی دارد.

  عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بسیاری از جوانان و فعالان این حوزه بارها در ملاقات های مختلف از ما نمایندگان مجلس می خواهند که نهادهایی مثل بانک مرکزی با تصمیمات عجیب و غریب برای آنها مانع تراشی نکند.

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم، گفت: اهمیت حوزه رمز ارزها در کشور ایران برای مجلس محرز شده است؛ در این زمینه ظرفیت های بسیار ارزشمندی وجود دارد که قطعا باید به درستی استفاده شود.

وی افزود: نگاه مجلس به فناوری های مالی و رمز ارزها ، نگاه آینده نگرانه است و ما نمی توانیم به حوزه ای که در سراسر دنیا مورد توجه اکثر دولت ها قرار گرفته، رفتارهای ناشیانه و کارشناسی نشده داشته داشته باشیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره بر عواقب تصمیمات غیرکارشناسی در مسائل مرتبط به فناوری ها گفت: جایگاه سکوهای بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قادری: بانک مرکزی با تصمیمات عجیب و غریب برای رمز ارزها مانع تراشی نکند

قادری: بانک مرکزی با تصمیمات عجیب و غریب برای رمز ارزها مانع تراشی نکند