مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 17:002023-11-08سياسي

راه اندازی 2 مرکز تحقیقات هوش مصنوعی در دانشگاه علوم پزشکی ایران


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران، راه اندازی دو مرکز تحقیقات هوش مصنوعی و گروه آموزشی را از اقدامات این دانشگاه برای توسعه این فناوری در حوزه سلامت عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالرضا پازوکی امروز در رویداد دانشگاهی هوش مصنوعی و سلامت که در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، اظهار کرد: هوش مصنوعی به عنوان مقوله ای که سرنوشت بشریت را تحول جدی خواهد داد، ابعاد مختلفی دارد و به نظر می رسد یکی از مهم ترین ابعاد آن کاربرد آن در حوزه سلامت است.

وی ادامه داد: در این راستا در دانشگاه علوم پزشکی ایران از سال 1400 که در این سمت مشغول به فعالیت شدم، با مشارکت رؤسای قبلی و صاحب نظران 7 هدف را برای 4 سال آینده در نظر گرفتیم که یکی از این اهداف موضوع هوش مصنوعی است.

پازوکی خاطر نشان کرد: این هدف از انتظارات مقام معظم رهبری از دانشگاه ها و معاونت علمی ریاست جمهوری است و تاکیدات ایشان مسؤولیت ما را در این حوزه دو چندان می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اقدامات این دانشگاه در توسعه هوش مصنوعی در سلامت، افزود: در سال 96، یک گروه آموزشی هوش مصنوعی راه اندازی کردیم که در ان تمامی گروه های آموزشی یک نماینده در گروه هوش مصنوعی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 2 مرکز تحقیقات هوش مصنوعی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

راه اندازی 2 مرکز تحقیقات هوش مصنوعی در دانشگاه علوم پزشکی ایران