مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-04سياسي

تبیین دستاوردهای کشور برای دانش آموزان به رشد کشور کمک می کند


اگر دستاوردهای کشور برای دانش آموزان تبیین و روشنگری شود، قطعاً امید و نشاط به جامعه تزریق می شود و به رشد و توسعه کشور کمک می کند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: اگر دستاوردهای کشور برای دانش آموزان تبیین و روشنگری شود، قطعاً امید و نشاط به جامعه تزریق می شود و به رشد و توسعه کشور کمک می کند.

سید محمدهادی احمدی طبا، صبح امروز(شنبه، 13 آبان ماه) در مراسم زنگ استکبارستیزی در دبیرستان امام خمینی(ره) اردستان، اظهار کرد: مهم ترین خواسته ای که دانش آموزان و فرهنگیان از مسئولان شهرستان در پاسخ به پرسش مهر بیان کردند موضوع جذب سرمایه گذار در حوزه صنعت و تولید و همچنین اعلام نیاز مراکز فرهنگی، تفریحی و نشاط آور در شهرستان اردستان بود.

وی افزود: مدیران شهری شهرستان باید برنامه ریزی بیشتری برای افزایش سرانه مراکز تفریحی و نشاط آور در شهرستان داشته باشند تا نیازهای جوانان و خانواده ها مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار اردستان با بیان اینکه امروز آن چیزی که رهبر انقلاب از دانش آموزان می خواهند این است که اهل مطالعه و تحلیل گر باشند، تصریح کرد: امروز دانش آموز ما باید بداند در 13 آبان چه اتفاق مهمی افتاده که این روز به این نام نام گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین دستاوردهای کشور برای دانش آموزان به رشد کشور کمک می کند

تبیین دستاوردهای کشور برای دانش آموزان به رشد کشور کمک می کند