مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-20فرهنگي

مناظره رییس دانشگاه صداوسیما و مدیرعامل خانه هنرمندان در «جام جم»


برنامه تلویزیونی «جام جم» در ادامه بررسی پرونده سریال سازی در صداوسیما، امشب با حضور شهاب اسفندیاری رییس دانشگاه صداوسیما و محمدمهدی عسگرپور مدیرعامل خانه هنرمندان روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، برنامه تلویزیونی جام جم در ادامه بررسی پرونده سریال سازی در سازمان صداوسیما، امشب با حضور شهاب اسفندیاری رییس دانشگاه صداوسیما و محمدمهدی عسگرپور مدیرعامل خانه هنرمندان، دبیر انجمن صنفی وی اودی ها و رییس هیئت مدیره خانه سینما روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

این برنامه هفته گذشته با حضور محمود گبرلو منتقد سینما و سیدمحمد حسینی مدیر انجمن سینمای انقلاب دفاع مقدس، با موضوع چالش های تولید آثار نمایشی و سریال سازی در تلویزیون از قاب شبکه یک پخش شد.

گبرلو در برنامه هفته گذشته ضمن انتقاد از روند سریال سازی در صداوسیما گفت: متاسفانه در شرایط امروز سریال خوبی در تلویزیون نداریم و مردم تولیدات را دوست ندارند.

اینکه مردم می نشینند پای سریال نگاه می کنند بخشی از آن به جهت علاقه ای است که مردم به تلویزیون دارند و در چینش خانه یکی از اعضای خانواده است و آن را قبول دارند.

تلویزیون را روشن می کنند و می خواهند سرگرمی، تفریح و تعامل داشته باشند اما می بینند که سریال ها برای آن ها جذاب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره رییس دانشگاه صداوسیما و مدیرعامل خانه هنرمندان در «جام جم»

مناظره رییس دانشگاه صداوسیما و مدیرعامل خانه هنرمندان در «جام جم»