مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-01سياسي

ایران رتبه 22 جهان در حوزه خیّرین را دارد


مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیّرین سلامت وزارت بهداشت با بیان اینکه ایران رتبه 22 جهانی در حوزه خیّرین را دارد، استان فارس را در حوزه خیّرین جزو پیشروترین استان ها عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، محمدجواد حیدری پور در هجدهمین اجلاس سالانه خیّرین سلامت فارس با اشاره به آمار خیّرین در ایران و جهان، گفت: بر اساس آمارهای اعلام شده، رتبه کشور در دنیا در زمینه کار خیر، 22 است که اگر همه اقدامات خیّرین ثبت شود، در میان 10 رتبه برتر دنیا در زمینه کارهای خیر قرار می گیریم.

وی با بیان اینکه برخی خیّرین مایل به اعلام اقدامات خیرخواهانه خود نیستند، افزود: در سال های اخیر و پس از کرونا اقدامات و کمک های خیّرین رشد بیشتری داشته است، زیرا توجه خیّرین و مردم به حوزه سلامت بیشتر شده است.

مهندس حیدری پور اظهار کرد: سه محور اصلی حوزه خیّرین در وزارت بهداشت شامل عدالت و شفافیت ، اولویت بهداشت و پیشگیری و تمرکز بر مناطق کم برخوردار کشور است.

مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیّرین سلامت با اشاره به اینکه اتفاقات بزرگی در حال انجام است، گفت: در وزارت بهداشت برای اصلاح قانون ها و ضوابطی که مانع کار خیّرین است، آمادگی داریم تا با کمک مجلس شورای اسلامی مسائل بررسی، اصلاح و موجب تشویق خیّرین شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران رتبه 22 جهان در حوزه خیّرین را دارد

ایران رتبه 22 جهان در حوزه خیّرین را دارد