مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:402023-10-28اقتصادي

10 میلیون اصله نهال در ایستگاه تولید نهال مغان تولید می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از برنامه ریزی برای تولید 10 میلیون اصله نهال در ایستگاه نهال مغان با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از برنامه ریزی برای تولید 10 میلیون اصله نهال در ایستگاه نهال مغان با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

به نقل از روابط عمومی منابع طبعی و آبخیزداری استان، محمود قلی زاده با اعلام این خبر گفت: در 6 ماهه دوم تفاهم نامه ای با بخش خصوصی برای تولید 10 مییلون نهال صنوبر منعقد شده است که امیدواریم تولید این تعداد نهال به افزایش فضای سبز استان کمک کند.

وی با بیان اینکه سال گذشته اعتباری برای تولید نهال در استان اختصاص نیافت، افزود: از ظرفیت صنایع موجود در استان برای مشارکت در تولید نهال استفاده کرده و بر این اساس تعدادی از صاحبان صنایع استان به ویژه در شهرستان خلخال در تولید نهال اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل اظهار کرد: در چهارچوب طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور، در استان اردبیل طی یک سال 10 میلیون اصله و در چهار سال 40 میلیون اصله کاشته خواهد شد.

وی اضافه کرد: این طرح در چهارچوب مشارکت های مردمی در ایجاد و توسعه فضای سبز و سرمایه گذاری بخش خصوصی در قالب زراعت چوب در استان قابل اجرا بوده و تحقق آن ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 میلیون اصله نهال در ایستگاه تولید نهال مغان تولید می شود

10 میلیون اصله نهال در ایستگاه تولید نهال مغان تولید می شود