مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:452023-10-25سياسي

ثبت 18 رویداد گردشگری استان سمنان در تقویم رویدادهای کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی قاسم زاده، معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: رویدادهای گردشگری شامل آیین ها، مراسم، جشن ها و مناسبت های خاص است که برای دستیابی به اهداف و مقاصد اجتماعی و فرهنگی اجرا می شوند.

وی گفت: با هدف پاسداشت فرهنگ محلی مردم استان سمنان و با پیگیری های انجام شده، 18 رویداد گردشگری در تقویم رویدادهای گردشگری کشور به ثبت رسیده است.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان بیان کرد: ورود رویدادهای گردشگری به سامانه ثبت رویدادهای گردشگری کشور اقدامی کارشناسی و بر پایه تجمیع شاخص ها و کسب نظرات کارشناسی مربوطه است.

قاسم زاده افزود: این اقدام بستری جذاب و کارآمد از رویدادهای گردشگری متنوع را پیش روی گردشگران خواهد گشود تا با اطمینان از کیفیت برگزاری، سفری متنوع به مقصد رویداد موردنظر را برنامه ریزی کنند.

وی تأکید کرد: رویدادها به عنوان یک محرک مهم گردشگری برای نمایاندن آیین ها، مراسم و جشن ها در مناسبت های خاص اجراشده و در برنامه های توسعه ای و بازاریابی نقش مؤثر و برجسته ای ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 18 رویداد گردشگری استان سمنان در تقویم رویدادهای کشور

ثبت 18 رویداد گردشگری استان سمنان در تقویم رویدادهای کشور